Sunday, January 6, 2008

又是音乐的一天

今天早上上了piano & 古筝... ^^

今天piano老师教了我很多学习的东西... ^^ 生活上的一些学习,她说要努力去做一些自己喜欢的东西... 要不段地学习... 交流的一些小贴式... ^^ heehee... 现在要努力自弹自唱咯!!! ^^

昨天看了星光帮... 他们都很厉害啦... 真羡慕!!! 希望有朝一日也能唱得那么好... ^^

停了一个月的古筝,好久没练习了... =p 今天老师要train我去演出... 好开心哦!!! ^^ 哈哈哈... 可笑的事,我几百年没有拉的二胡... 老师也要train我... 哈哈哈.... 新年可能要演出... ^^ 好久没有演奏古筝了... 希望能被选咯!! 我懒惰练琴的坏习惯赶快走开啦!!! 哈哈哈!!!

给我自己的话---- “加油吧!!! 我是行的!!!” 哈哈哈!!! =p

2 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

summer_yiing said...

thanks.. but i don really can read what's inside the web.. cause is all france.. i guess... =p